sobota, 24 października 2015

Płatny zabójca wśród KANDYDATÓW! Wybieraj świadomie!

Do wczoraj niewielu o nim słyszało. To naturalizowany Polak i prawdziwy, płatny zabójca. Dotychczas niekarany – dlatego znalazł się w śród wielu innych kandydatów. Czy jest nieuchwytny? Dzięki nam już nie…

Dotychczas był znany jedynie w Holandii i Belgii. Ci, którzy zetknęli się z nim w Polsce - mówią przeważnie: skuteczny, bezwzględny, szybki w działaniu. Nikt, kto korzystał z jego usług, nie ma wątpliwości co do jego perfekcjonizmu: „to prawdziwy ekspert” – dodają.

Ale czy można postawić na niego w WYBORACH? Czy naprawdę okaże się skuteczny w naszych, polskich warunkach? Czy może poprawić jakość naszego życia?

Oni go poznali...

„Właśnie smażyłam rybę na obiad, gdy Jędrek, mój mąż, zaczął opierniczać mnie za smród rozchodzący się po całym mieszkaniu. Odpowiedziałam, że jak chce żreć to niech siedzi cicho. Rozpętała się awantura… Wtedy pomyślałam o NIM i postanowiłam sprawdzić, czy rzeczywiście może mi pomóc. Pomógł natychmiast!” – Gosia Samosia

„Mam kota, a właściwie kotkę. Kocham ją! Bardzo ją kocham… Ale jestem też estetą i lubię, gdy w domu jest porządek. A kot - jak to kot: jest uparty i robi swoje…  Naprawdę musiałem skończyć z tym ciągłym smrodem i ON okazał się jedynym, skutecznym rozwiązaniem…” – Jan Nienaganny

Oboje: Gosia i Jan dokonali wyboru i nie rozczarowali się. I nie ma żadnego znaczenia, że Gosia jest praworęczna, a Jan jest mańkutem. Bo... 

nasz KANDYDAT jest skuteczny 

...bez względu na to, czy potrzebuje go prawica czy lewica. Pomaga wszystkim – i za to go szanujemy.

Wybierz Smell Defender – prawdziwego zabójcę smrodu! SmellDefender jest skuteczny i błyskawicznie usuwa przykre zapachy. A co go odróżnia od konkurentów?  Z pochodzenia jest Polakiem (polska receptura), choć płynie w nim też „obca krew”. Usuwając smród – zawsze pozostawia po sobie dobre wrażenie: przyjemny zapach, odmienny od tego, jaki pozostawiają jego konkurenci. I zawsze dotrzymuje danego słowa: przekonali się o tym Gosia i Jan…

Wybieraj świadomie!
Stawiaj na najlepszych!
Twoja przyszłość jest w Twoich rękach! (wszystko jedno: w prawej czy w lewej…)


Komitet Wyborczy www.sklep.cobest.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz